Sport & bewegen

Overzicht sport- en beweegaanbieders

Hieronder is het overzicht te vinden met alle sportaanbieders in de gemeente Heusden. Maak gebruik van de filter om het aanbod te filteren op sportaanbieder, sport of plaats. Mocht u nog een aanbieder missen, meld dit dan bij Maaike Walters.

AanbiederLocatieSportBegeleiding is bijgeschoold inExtra faciliteitenDoelgroepenWebsite
Aerobicstudio
Annemarie’s Bodypower
Nieuwkuijk, Haarsteeg, Vlijmen Aerobic high en low impact, Bodyshape, Step en Combilessen step/aerobic     073-5117180of Facebook
Aerobicstudio First Choice Drunen Step aerobic, stay fit (55+les), poweryoga/pilates, indoor bootcamp, cardio fitness     www.aerobicstudiofirstchoice.nl
Aleke bridge Vlijmen Bridge     www.alekebridge.webklik.nl
Atletiek- en Wandelvereniging DAK Drunen Atletiek, wandelen, snellopen, wedstrijdatletiek, trainingen voor baanatletiek, nordic walking, body walking, (midden)lange afstandlopen snelwandelen, beweegkuur, trimmen, wandelfit, start to run     www.dakdrunen.nl
Avond4daagse Drunen Drunen Wandelen     www.avond4daagsedrunen.nl
Avond4daagse Vlijmen Vlijmen Wandelen     www.avondvierdaagsevlijmen.nl
Avonddriedaagse Nieuwkuijk Nieuwkuijk Wandelen     www.avnieuwkuijk.nl
Badmintonclub Drunen Drunen Badminton     www.bcdrunen.nl
Badmintonclub Orbit Vlijmen Badminton Nvt Invalidenparkeerplaats, Aangepast toilet, Bruikbare tribuneplaats, Heldere bewegwijzering Volwassenen, 55+, Mensen met een beperking www.orbit2001.nl
Balletschool Pirouette Wijk en Aalburg Kleuterballet, Kinderballet (5 en 6 jaar), Klassiek ballet (7 tot 9 jaar), Jazz/Streetdance       www.balletschool-pirouette.nl
Base- en Softbalvereniging Kickers Waalwijk Base- en softbal     Jeugd, Jongeren, Volwassenen, Bean Bag Baseball voor ouderen met een beperking www.kickers-waalwijk.nl
Basketbalclub Buoyancy Drunen Basketbal     Volwassenen en 55+ (Geoefend) www.whaza.nl
Basketbalclub Vlijmscherp Vlijmen Basketbal     www.bcvlijmscherpsvh.nl
Bewegen met chronische aandoening De Stulp Drunen (Aangepaste) beweegles       infoheusden@contourdetwern.nl
Bewegen op muziek De Korf Vlijmen Bewegen       infoheusden@contourdetwern.nl
Contactpersoon: Elly van de Vorst.
Bewust bewegen voor 65+ Heusden Conditietraining, pilates       06-49779151, madeleendevries@hotmail.com
Biljartclub De Remise Drunen Biljarten       Iedere vrijdagavond vanaf 20.00 uur (Grotestraat 267)
Biljartclub I.V.O. Elshout Biljarten       0416-375382
Biljartclub 't Gelagh Heusden Biljarten     www.bvtgelagh.com
Biljartvereniging B.B. Herpt Biljarten       Spelen in Café De Ploeg
Biljartvereniging BBG Haarsteeg Vlijmen, Haarsteeg en Nieuwkuijk Biljarten, Librespel en Kaderspel     Volwassenen, 55+ en jaarlijks een 60+toernooi www.bbg-haarsteeg.nl
Biljartvereniging B.S.D. Drunen Biljarten     55+ www.hunenhof.nl
Biljartvereniging B.V.V.B. Vlijmen Biljarten       Spelen in de kantine van Vlijmense Boys
Biljartvereniging D'Apollo Vlijmen Biljarten       Spelen in Partycentrum D'Apollo
Biljartvereniging De Kubus Heusden Biljarten       Spelen in Café Biljart Dart Eeterij Concordia
Biljartvereniging De Missers Nieuwkuijk Biljarten       Spelen in Café D'n Bork
Biljartvereniging buurthuis De Schakel Oudheusden Biljarten       Spelen in buurthuis de schakel
Biljartvereniging De Wolput Nieuwkuijk Biljarten       Spelen in Café D'n Bork
Biljartvereniging Die Heygrave Vlijmen Biljarten       Spelen in Die Heygrave
Biljartvereniging DGP Herpt Herpt Biljarten     www.cafedeploegherpt.nl/biljarten.html
Biljartvereniging D.O.S.S.Nieuwkuijk 2000 Nieuwkuijk Biljarten       Spelen in Café D'n Bork
Biljartvereniging D'n Bork Nieuwkuijk Biljarten       Spelen in Café D'n Bork
Biljartvereniging D.P.L. Haarsteeg Biljarten       Spelen in Partycentrum De Hut
Biljartvereniging Dun Hoek Vlijmen Biljarten       Spelen in de kantine van Vlijmense Boys
Biljartvereniging EEBC/ZR
Elshout Biljarten       Spelen in de Gekroonden Hoed
Biljartvereniging Krijt op tijd Elshout Biljarten       Spelen in het Oude Tramstation
Biljartvereniging NAO/ONA Vlijmen Biljarten       Spelen in Café Herberg Den Braai
Biljartvereniging Poedelvrees Nieuwkuijk Biljarten       Spelen in Café D'n Bork
Biljartvereniging 't Centrum Nieuwkuijk Biljarten       Spelen in Café D'n Bork
Biljartvereniging Vlijmense Boys Vlijmen Biljarten       Spelen in de kantine van Vlijmense Boys
Biljartvereniging Weinig Keu's Vlijmen Biljarten       Spelen in partycentrum D'Apollo
Bodyfit Slender en Afslankstudio Vlijmen Slenderen       073-8518832
Bridgeclub Drunen Drunen Bridgen       0416-375603, bcdrunen@ziggo.nl
Bridgeclub Het Sempke Drunen Drunen Bridgen     www.nbbclubsites.nl/club/29005
Bridgeclub Hunenhof (Drunen) Drunen Bridgen     www.bridgeclubhunenhof.nl
Bridgeclub Kobri Vlijmen Bridgen     sjaanvanderkooy@home.nl
Bridgeclub Vlijmen Vlijmen Bridgen       www.nbbclubsites.nl/club/8024/contact
Brutus Dart Drunen Darten       Spelen in Ons Café
Conditietraining Sporthal Onder de Bogen(maandagavond 19.00-20.00 uur) Drunen Conditietraining       06-40222794
ContourdeTwern Diverse Gym en Yoga Meer bewegen voor ouderen Invalidenparkeerplaats, lift, aangepast toilet   www.contourdetwern.nl
Countrydans voor 50-plussers Drunen Countrydans       0416-331517
Cycle Team Drunens Peloton Drunen Fietsen       0416-379894, ad.thea@hetnet.nl
Danscentrum De Aleph Drunen, Vlijmen Urban (boys), jazzdance, streetdance, kinderdans, dreumesdans, (moderne) buikdans, peuterdans, klassieke dans, moderne dans, breakdance, tai chi ch-uan, qi gong, pilates, hatha yoga, meer bewegen voor ouderen, dans & balans     www.de-aleph.nl
Dansclub Actieve Senioren Drunen Dans       06-40598112
Dansclub De Swingende Senioren Drunen Drunen Dans       0416-374869
Dansclub Power of Love Vlijmen Stijldansen       www.stijldansclub.nl
Dansgroep Taraban Drunen Internationale folklore dans     www.taraban.nl
Dansschool Ed & Anjo Nieuwkuijk, Vlijmen Dansen     www.edenanjo.nl
Dansschool The Motion Creator Vlijmen Dansen     www.themotioncreator.nl
Dartclub Drunen Drunen Darten       0416-372270
De Hart Avondvierdaagse Oudheusden, Heusden Wandelen     www.inion.nl
De Zonnewijzer Drunen Yoga, Hatha-yoga, Dru-yoga, meditatietraining, bloesemremedies, Bowen Techniek, Celzoutentherapie, Emmett Techniek, Personal Coaching     www.zonnewijzerdrunen.nl
Door Vriendschap Sterker Drunen Kaarten       0416-373671
Drunense Ijsclub Drunen Schaatsen     www.drunenseijsclub.nl
Duikvereniging Ad Fundum Vlijmen Duiken     www.adfundumvlijmen.nl
Dutch Bootcamp Drunen Bootcamp     www.dutch-bootcamp.com
Energetische dans De Stulp Drunen Energetische dans     www.energetischedans.nl
Ergotherapie Drunen, Vlijmen Ergotherapie     www.ergotherapiedrunen.nl
www.ergotherapievlijmen.nl
Fietsvierdaagse Drunen Fietsen     www.drunensefietsvierdaagse.nl
Fitness- en Sportcentrum Easyfit Drunen Drunen Fitness, cardiotraining, bodyshape, body & mind, circuittraining, clubpower, spinning, tae bo, zumba, belly attack     www.easyfitdrunen.nl
Fysiocare Drunen Fysiotherapie en (sport)revalidatie, oefentherapie Mensendieck, diëtetiek, (medische) fitness en personal training, bedrijfstherapie, beweegprogramma's: obesitas voor volwassenen, diabetes type 2, COPD, rugklachten, artrose     www.fysiocare.nl
FysioCompany Drunen-Zuid Drunen Fysiotherapie, manuele therapie, beweegkuur, oncologie, bekkenklachten bij zwangerschap, incontinentie, medical taping, diabetes (suikerziekte), dry needling, kinderfysiotherapie, fitness, meer bewegen voor ouderen, valpreventie, wandelen, yoga (in oprichting), revalidatie bij kanker, Fit 4 Fun 50+ers, Seniorenfit 55+ers, beweegprogramma's voor mensen met diabetes, overgewicht, artrose e.d. ADHD, Artrose, Amputaties, Autisme, Blinde, slechtziende mensen, Coronaire hartziekten, CVA (hersenbloeding/infarct), Depressie, Diabetes, Dove en slechthorende mensen, Dwarsleasie, Hoge bloeddruk, (Lage) rugpijn, Longaandoeningen, NAH (niet aangeboren hersenletsel), Na kanker, Neurologie, Obesitas, Osteoporose, Reumatoide artritis, Verstandelijk gehandicapt, Bekken (bodem) klachten Invalidenparkeerplaats, Aangepast toilet, Douchevoorziening, (Sport-)rolstoelen, vanaf najaar 2014 beschikt de praktijk over een beweegtuin Jeugd, Jongeren, Volwassenen, 55+, Mensen met een beperking www.fysiocompany.nl/vestigingen/vestiging/drunen-zuid
FysioCompany Heusden Heusden Fysiotherapie, medical taping     www.fysiocompany.nl/praktijken/regio-wijk-en-aalburg/48-fysiocompany-heusden-heusden
FysioCompany Julianastraat/Zandley Drunen Fysiotherapie, kinderfysiotherapie, oedeemtherapie, master in geriatrie, manuele therapie, claudicatio, parkinson, podotherapie, COPD klachten     www.fysiocompany.nl/praktijken/regio-drunen/55-fysiocompany-julianastraat-zandley
FysioCompany Strikkers, de Rooij & Jongmans Drunen Fysiotherapie, acupunctuur, fysiofitness, bekkenbodemtherapie, zwangerschapsgerelateerde klachten, BBB lessen, COPD / Astma, adem- en ontspanningstherapie, oncologie, manuele therapie     www.fysiocompany.nl/praktijken/regio-drunen/57-fysiocompany-strikker-derooij-jongmans
Fysiotherapie- Haptotherapiepraktijk K van Rijn Drunen Fysiotherapie, haptotherapie       0416-322762
Praktijk voor Fysio- en manuele therapie Heusden-Veen v.d. Brandt & Vlugt   Fysiotherapie, manuele therapie, kinderfysiotherapie, bekkenbodemtherapie, oedeemtherapie, sportfysiotherapie, handfysiotherapie, medical taping, COPD,  Claudicatio Intermittens, CVA, medische fitness ADHD, Artrose, Coronaire hartziekten, Depressie, Diabetes, Dwarsleasie, Hoge bloeddruk, (Lage) rugpijn, Longaandoeningen (COPD, Astma), Obesitas, Reumatoide artritis Rolstoeltoegankelijk, Aangepast toilet, Alles begane grond, Parkeren voor de deur Jeugd, jongeren, volwassenen, 55+ en mensen met een beperking www.fysiotherapieheusden-veen.nl
Fysio- en oedeemtherapie Hendriks en Van Duijvenvoorde Drunen Fysio- en oedeemtherapie     www.oedeempraktijk.nl
Fysiotherapie Kemperman Vlijmen Fysiotherapie Artrose, Amputaties, Blinde, slechtziende mensen, Coronaire hartziekten, CVA (hersenbloeding/infarct), Depressie, Diabetes, Dove en slechthorende mensen, Dwarslaesie, epilepsie, Hoge bloeddruk, (Lage) Rugpijn, Longaandoening (COPD, astma), NAH (niet aangeboren hersenletsel), Na kanker, Neurologie, Obesitas, Osteoporose, Parkinson, Reumatoide artritis, Verstandelijk gehandicapt Invalidenparkeerplaats, goed toegankelijk Jeugd, Jongeren, Volwassenen, 55+, Mensen met een beperking www.fysiotherapie-kemperman.nl
Fysiotherapie Koperdraat Vlijmen Fysiotherapie, manuele lymfedrainage vgl Vodder, bindweefsel- en littekenmassage, orthopedische geneeskunde vgl. Cyriax, McKenzietherapie, medische taping, triggerpointbehandeling, craniosacrale therapie, sport- en ontspanningsmassage     www.fysiotherapiekoperdraat.nl
Fysiotherapie Murreddu Drunen Fysiotherapie, manuele therapie, arbeidsfysiotherapie     www.fysiomureddu.nl
Fysiotherapiepraktijk De Statie Vlijmen Algemene fysiotherapie, manuele therapie, noorse trainingsmethode, geriatrie fysiotherapie, claudicatio, beweegprogramma: Gewoon Fit & Op Gewicht, medical taping, orthopedische geneeskunde, McKenzietherapie, kinderfysiotherapie     www.fysiotherapiedestatie.nl
Fysiotherapie Van Bommel Vlijmen Fysiotherapie, manuele therapie, sportfysiotherapie, medische fitness, sportspreekuur     www.fysiovanbommel.nl
Gambiet Drunen Schaken       Elke donderdagavond wordt er geschaakt in
Ons Café
Gezond Bewegen Enzo Drunen Fysiotherapie       0416-379563
Gymclub Beter Bewegen Elshout Gymnastiek       0416-374165/0416-375351
Gymnastiek Contourdetwern Drunen, Elshout, Nieuwkuijk, Oudheusden, Vlijmen Gymnastiek       infoheusden@contourdetwern.nl.
Contactpersoon: Elly van de Vorst.
Gymnastiek- en Dansvereniging SHJ Drunen Turnen, trampolinespringen, acrogym, recreantengym, peutergym, kleutergym, jazzdance, streetdance, peuterdans, kleuterdans     www.shjdrunen.nl
Gymnastiek MBvO Beweegkuur (45+) Drunen Gymnastiek, XCO-walking     www.wijblijvenfit.nl
Gymnastiekvereniging Inion Oudheusden Gymnastiek, turnen, kleutergym, ouder-kindgym, winterfit (BBB-lessen), kinderdans, hardlopen Nvt Aangepast toilet Jeugd, Jongeren, Volwassenen (t/m 65 jaar) www.inion.nl
Handbalvereniging HV Avanti Drunen Handbal     www.hvavanti.nl
Handboogschutterij Ons Genoegen Herpt Herpt Handboogschieten       0416-665098
Handboogsportvereniging Constantia Drunen Handboogschieten     www.constantiadrunen.nl
Handboogvereniging De Wet's Zonen Drunen Handboogschieten     www.dewetszonen.webklik.nl
Hapkido Chon Gyung Drunen Hapkido     Jeugd, Jongeren, Volwassenen. Ook lessen speciaal voor dames en meisjes. www.chon-gyung.nl
Hengelsportvereniging Haarsteeg Haarsteeg Vissen       Onbekend
Hengelsportvereniging Vissers Geduld Drunen Vissen       Onbekend
Heusden Golf Drunen, Vlijmen, Heusden Golf     www.heusdengolf.nl
Heusdense Hengelsportvereniging De Parelvissers Heusden Vissen     www.hhvdeparelvissers.nl
Hockeyvereniging M.H.C.D. Drunen Hockey, LG-Hockey Nvt Nvt Jeugd, Jongeren, Volwassenen, 55+, Jeugd met een lichamelijke beperking www.mhcd.nl
H.S.V. de Hut Vlijmen Vissen       Onbekend
HQ Krav Maga Brabant Drunen Krav Maga       www.kravmagabrabant.nl
Ijsvereniging Heusden Heusden Schaatsen     www.ijsverenigingheusden.nl
Instituut voor fysiotherapie FH van der Heyden Vlijmen Fysiotherapie, massage, oefentherapie, oedeemtherapie, manuele lijmfedrainage, Feldenkrais houdings- en bewegingslessen     www.fvdheydenfysiotherapeut.nl
Instituut voor houding, beweging en training Drunen Oefentherapie mensendieck en Body & Mind language Expertise op het gebied van houding, beweging en spanningsklachten Nvt Mensen met een beperking of chronische aandoening www.ihbt.nl
Jeu de boulesclub Allée du Chateau Oudheusden Jeu de Boules       Dinsdag- en vrijdagavond of donderdag- en zaterdagmiddag bij de Vereniging Senioren
Heusden aan de Kasteellaan in Oudheusden.
Bij slecht weer wordt er binnen gesjoeld,
gedart en gerikt.
Jeu de Boulesgroep Hunenhof Drunen Jeu de Boules       0416-374814
Jeu de Boulesvereniging Bâtard Drunen Jeu de Boules Nvt Voor 3 euro per persoon kunnen groepen of families een baan huren Nvt www.boulodrome-drunen.nl
Jeugdvisclub Haarsteeg Haarsteeg Vissen       Onbekend
Jong Nederland Drunen Drunen Scouting     www.jongnederlanddrunen.nl
Judoclub Drunen Drunen Judo, Valpreventie Autisme, Verstandelijk gehandicapt Aangepast toilet, Bruikbare tribuneplaats, Douchevoorziening Jeugd, jongeren, volwassenen, 55+, mensen met een beperking www.jcdrunen.nl
Kaart- en kienclub Hunenhof Drunen Kaarten, kienen     www.hunenhof.nl
Karate-do School Tora No Maki Vlijmen Karate     www.karatedovlijmen.nl
Kix Haarsteeg Haarsteeg Jazzballet, Clipdance en Hiphop     www.kixhaarsteeg.nl
Koenoss Sporting Drunen Allround sport, freerunning       www.koenoss-sporting.nl
Korfbalvereniging NZDW Vlijmen Korfbal     www.ndzw.nl
Kruisboogvereniging Willem Tell Vlijmen Kruisboogschieten     www.willemtell.info
Langstraatse Schutters Bond Heusden Korpsschieten opgelegd, Korpsschieten vrije hand en Personele competitie       www.lsb1888.nl
Lia’s ZumbAAA, Lia van de Graaf Drunen, Herpt Zumba       www.klavieren.nl/zumba/lessen.html
Maaike's ADventure Stallen Drunen Paardrijden     www.adventure-stallen.nl
Majorettenvereniging Sint Jan Elshout Majorette       www.majorettenkorps-sintjan.nl
Manege Ars Longa Haarsteeg Paardrijden     www.manegearslonga.nl
Martial Arts Drunen Drunen Brazilianse Jiu Jitsu, Thai (kick)boken, Mixed Martial Arts en Boksen       www.martialartsdrunen.nl
Nordic Walking Drunense Duinen Drunen Nordic walking     www.wandelbewust.nl
Omnivereniging s.c. Elshout afdeling gymnastiek Elshout Gymnastiek     www.scelshout.nl/index.php/main-menu-gymnastiek
Omnivereniging s.c. Elshout afdeling handbal Elshout Handbal     www.scelshout.nl/Handbal/index.html
Omnivereniging s.c. Elshout afdeling tennis Elshout Tennis     www.scelshout.nl/index.php/main-menu-tennis
Omnivereniging s.c. Elshout afdeling voetbal Elshout Voetbal     www.scelshout.nl/index.php/main-menu-voetbal
Onderwatersportvereniging Amicus Aquae Vlijmen Duiken Nvt Aanwezige voorzieningen zwembad Die Heygrave Jeugd, Jongeren, Volwassenen, 55+ www.amicusaquae.nl
Ouderenbiljartvereniging De Haarstèk Haarsteeg Biljarten       Spelen in buurthuis De Haarstèk
Ouderenbiljartvereniging de Vliedberg Nieuwkuijk Biljarten       Spelen in buurthuis De Mand
Ouderenbiljartvereniging Vlijmen Dorp Vlijmen Biljarten       Spelen in buurthuis De Korf
Ouderenbiljartvereniging De Vrolijke Rollers Nieuwkuijk Nieuwkuijk Biljarten       Spelen in sociëteit Het Patronaat
Outdoor Het Run Drunen Outdooractiviteiten (lasergamen, bubbleball, aquaball, boogschieten, bamboestieken, katapult schieten, kratstapelen, duiken, vlotbouwen, oudhollandse spelen, zwemmen, voetgolf, boerengolf, beachvolleybal, GPS-tochten, GPS-klootschieten, bootcamp, laddercompetitie, night volleybal, night badminton, kampvuur)       www.outdoor.n-joy.nl
Peutergym Drunen Drunen Peutergym     www.peutergymdrunen.nl
Ponyclub Ars Longa Haarsteeg Paardrijden     www.ponyclubarslonga.nl
Ponyclub De Favorietjes Haarsteeg Paardrijden       0416-662523, c.vandal@hotmail.com
Praktijk Annette de Gooijer Vlijmen Bekkentherapie waaronder incontinentie en bekkenpijn, dry needling, Mulligan, Mc Kenzie, medische trainingstherapie, NLP, pre- en postnatale educatie, medische trainingstherapie, RSI, Oedeemtherapie ( methode Vodder), claudicatio, bobath voor volwassenen, psychosomatische fysiotherapie, Fitness Artrose, Amputaties, Coronaire hartziekten, CVA, Depressie, Diabetes, Dwarsleasie, Hoge bloeddruk, (Lage)rugpijn, Longaandoeningen (COPD, Astma), NAH (Niet aangeboren hersenletsel), Na Kanker, Neurologie, Obesitas, Osteoporose, Parkinson, Reumatoide artritis, Bekkenklachten Nvt Jeugd, Jongeren, Volwassenen, 55+, Mensen met een beperking, Programma voor mensen met diabetes en overgewicht (start najaar 2014 gepland) www.fysiodegooijer.nl
Praktijk Sportifit Drunen Ontspanningsmassage, sportmassage, bedrijfsmassage, (sport)therapeutische behandelingen, massagetherapie Langdurige pijnklachten, rugpijnklachten, sport blessures, chronische pijnklachten, RSI, nekklachten, therapeutische CO training, hoofdpijn, carpaal tunnel syndroom     www.praktijksportifit.nl
Praktijk voor Fysiotherapie A.L.M. Keetels Drunen, Vlijmen (Medisch) Fitness, revalidatie en oefentherapie Artrose, Amputaties, Coronaire hartziekten, CVA (hersenbloeding/infarct), Diabetes, Dwarsleasie, Epilepsie, Hoge bloeddruk, (Lage) rugpijn, Longaandoeningen (COPD, Astma), NAH, Na kanker, Neurologie, Obesitas, Osteoporose, Parkinson, Reumatoide artritis Invaliden-parkeerplaats, Aangepast toilet, Bruikbare tribuneplaats, Douchevoorziening, Geen drempels in praktijkruimte Jeugd, Jongeren, Volwassenen, 55+ en Mensen met een beperking keetels.uwpraktijkonline.nl
Praktijk voor Fysiotherapie L.J.C. Trommelen Drunen Fysiotherapie       0416-375973
Praktijk voor Fysiotherapie Van Bommel en Den Dunnen Oudheusden Fysiotherapeut       0416-662020
Praktijk voor Fysiotherapie Van Heist Haarsteeg Fysiotherapie     www.fysiotherapiehaarsteeg.nl
Praktijk voor Oefentherapie Cesar Vlijmen Cesartherapie, mensendieck, psychosomatiek, beweeg bewust 50+ en 70+     www.oefentherapievlijmen.nl
Quantum Vision Vlijmen Hatha-yoga, NEI-therapie, Omega Health-Coaching, EMDR, bioresonantie, verliesbegeleiding,de MIR-Methode, het Talentenspel, Quantum-Touch, Mindfulness     www.quantumvision.nl
Ridolfo Martial Arts Drunen Karate     www.ridolfomartialarts.com
Rijvereniging Sint Norbertus Vlijmen Paardrijden     www.norbertusvlijmen.nl
Ruitersportvereniging Heusden Elshout Paardrijden     www.ruitersportheusden.nl
Salsaschool L.A. Vlijmen Caribische dans     www.salsa-la.nl
Schaats Trainingsclub Willy vd Berk Haarsteeg Schaatsen     www.willyvdberk.nl
Scherpschuttersvereniging Juliana Vlijmen (Scherp)schieten       Geen contactgegevens bekend
Schietvereniging  Het Zolderke Elshout Luchtgeweer en luchtpistool schieten     www.hetzolderke.nl
Scouting Dr. Akkermansgroep Drunen Scouting     www.scoutingdrunen.nl
Scouting Garcia Moreno Nieuwkuijk Nieuwkuijk Scouting     www.scoutingnieuwkuijk.nl
Scouting Maurice Flacard Vlijmen Scouting     www.scoutingmf.nl
Scouting St. Jansgroep Elshout Scouting     www.scoutingelshout.nl
Seniorenfietsclub Hunenhof Drunen Fietsen     www.hunenhof.nl, 0416-376422
Sjoelclub De Mand Vlijmen Sjoelen       Onbekend
Sjoelvereniging De Vrolijke Schuivers Drunen Sjoelen     www.hunenhof.nl
Skeeler Vrienden Drunen Drunen, Nieuwkuijk Skeeleren     www.skeelervriendendrunen.nl
Solexclub Drunen Drunen Solex     www.solexclub.com
Speel-o-theek Drunen, Vlijmen Sport- en spelmateriaal     www.speelotheekvlijmen.nl
Sportcentrum BodyShape Nieuwkuijk Fitness, cardiotraining, kinesis visual training, bodyshaking, body pump, CX Worx, seniorenfit, body balance, bodycycling, Cheng Jiu-Jitsu, kickboksen, bedrijfsfitness     www.sportcentrumbodyshape.nl
Sportcentrum De Hoge Heide Vlijmen Fitness, squash, tennis, indoor soccer     www.sportcentrumdehogeheide.nl
Sportcentrum Total Fit Vlijmen Fitness, Milon Cirkel, cardiotraining, bedrijfsfitness, spinning, zumba (cardio fit), seniorenfit, pilates combi, total fit & bodyrock combi, keepfit, bodyfit, slim belly, X-treme fit     www.totalfitvlijmen.nl
Sport- en Fitnesscentrum Medifit Drunen Drunen Fitness, cardiotraining, zumba, XCO walking & running, bodybalance, bodypump, BBB-fit, steps, seniorenfit, tai-bo, conditietraining, personal training, bodydance, spinning, fitwalk, hardlopen, bootcamp, defence, kidslessen, bedrijfsfitness, circuittraining     www.medifitdrunen.nl
Stappen Zetten Drunen, Haarsteeg Lekker-Loop-Groepje (opbouwend hardlopen voor de gezondheid zonder prestatiedruk) en individuele runningtherapie Psychologie Nvt Volwassenen, jongeren vanaf 16 jaar, personen met psychische problemen of stressgerelateerde klachten. Lekker-Loop-Groepjes richt zich specifiek op volwassenen 40 - 70 jaar. www.stappenzetten.nl
Stichting Moe-vement Drunen Gymnastiek       Stichting Moe-vement beweegt op maandagavond en is via 06-53744419 te bereiken.
Studio Max Vlijmen, Heusden Jazzballet, klassiek ballet, funk, callanetics, keep-fit, zumba, body & mind, streetdance, kleuterballet, bootcamp     www.studiomax-ballet.nl
Tafeltennisvereniging Elshout TTVE Elshout Tafeltennis Nvt Aangepast toilet 55+ www.ttve.nl
Tafeltennisvereniging Hooghei Vlijmen Tafeltennis     www.ttv-hooghei.nl
Tafeltennisvereniging Nieuwkuijk TTVN Nieuwkuijk Tafeltennis       073-5114479, gradusvanbergen@home.nl
Tennisvereniging Heusden Oudheusden Tennis     www.tvheusden.nl
Tennisvereniging LTC Achter de Bogen Drunen Tennis Nvt Park en accommodatie rolstoeltoegankelijk Jeugd, Jongeren, Volwassenen, 55+ www.achterdebogen.nl
Tennisvereniging LTC De Hoge Heide Vlijmen Tennis     www.hogeheide.nl
Tennisvereniging LTC De Klinkaert Drunen Tennis     www.klinkaert.nl
Toerclub De Langstraat Drunen Wielrennen     www.tcdelangstraat.nl
Toerclub Presto Drunen Wielersport     www.tcpresto.nl
Toerclub Vlijmen Vlijmen Wielrennen     www.toerclubvlijmen.nl
Topfit Drunen Drunen Spinning, Kettlebell training, Functional training, Power BBB       www.topfitdrunen.nl
Topfysiotherapie Drunen Drunen Fysiotherapie, manuele therapie,           arbeidsfysiotherapie, shockwave therapie, geriatrie fysiotherapie, valpreventietraining, kinderfysiotherapie, sportfysiotherapie IAS, huid en oedeemtherapie, medische nazorg bij brandwonden, lymftaping, bewegingsagie,           sportmassage, conditie-hersteltraining en beweegprogramma's: COPD/Hart/Diabetes     www.topfysiotherapie.nl/praktijken/drunen/
Triathlonvereniging Maresia Triathlon Team Waalwijk Triathlon     www.tvwaalwijk.nl
Vlijmense Mixed Hockey Club Vlijmen Hockey     www.vmhc.nl
Voetbalvereniging RKDVC Drunen Voetbal, JG voetbal, G voetbal Nvt Aangepast toilet, Lift Jeugd, Jongeren, Volwassenen, 55+, Mensen met een beperking. RKDVC kent  jeugdgehandicaptenvoetbal en gehandicaptenvoetbal. Daarnaast kent de vereniging naast een mannentak ook een damestak met meisjesvoetbal www.rkdvc.nl
Voetbalvereniging FC Drunen Drunen Voetbal     www.fcdrunen.nl
Voetbalvereniging Haarsteeg Haarsteeg Voetbal, 35+ voetbal     www.vvhaarsteeg.nl
Voetbalvereniging HHC'09 Oudheusden Voetbal     www.hhc09.nl
Voetbalvereniging RKVV Nieuwkuijk Nieuwkuijk Voetbal     www.rkvvnieuwkuijk.nl
Voetbalvereniging v.v. Vlijmense Boys Vlijmen Voetbal     www.vlijmenseboys.nl
Volleybalvereniging Minerva Vlijmen Volleybal     www.vvminerva.nl
Vrijwielers Heusden Fietsen voor 55+     0416-663237
vv ZGH Vlijmen Voetbal     www.freewebs.com/vvzgh/
Wandelbewust Drunen Nordic walking Artrose, Diabetes, Hoge bloeddruk, (Lage) Rugpijn, Longaandoeningen (COPD,Astma), Na Kanker, Neurologie, Obesitas, Osteoporose, Parkinson, Reumatoide artritis, Burn Out Nvt Volwassenen, 55+ www.wandelbewust.nl
Wandelcentrum Drunense Duinen Drunen Wandelen, nordic walking, sportief wandelen     www.wandelcentrumdrunenseduinen.nl
Wandelcentrum Midden-Brabant Drunen Wandelen     www.wandelsportcentrummiddenbrabant.nl
Watersportvereniging Heusden Heusden Watersport     www.wsvheusden.nl
Werelddansen Drunen Dans     0416-375208/06-65730928
Wielerclub BOS Elshout Toerfietsen     www.wielerclubbos.nl
Wielervereniging Team Brabant 2000 Nieuwkuijk Mountainbiken, wielrennen en veldrijden     www.teambrabant2000.nl
Yoga Contourdetwern Drunen, Elshout, Vlijmen en Nieuwkuijk Yoga       infoheusden@contourdetwern.nl
Contactpersoon: Elly van de Vorst.
Yoga  -Lotus- , In Balans en Vitaal ouder worden (Aerobic studio First Choice) Drunen Yoga, Hatha Yoga Aandacht en adem, Bewustwording (saswitha yoga opleidingen)   45+, 55+, 65+, yoga voor beginners 06-29521463, seyline@hotmail.com
Yoga en Meditatie Samtosa Haarsteeg Haarsteeg Yoga,meditatie, mindfulness, kinderyoga, tieneryoga, yoga voor mensen met een lichamelijke beperking, ademtherapie, yoga en wandelen Nvt Massagepraktijk Jeugd, jongeren, volwassenen, 55+ en mensen met een beperking www.yogahaarsteeg.nl
Yoga Heusden Herpt Yoga, mindfulness     www.yogaheusden.nl
Yoga in beweging Vlijmen Hatha yoga, tibetaanse yoga, kinderyoga, ademtherapie, mindfulness       www.yoga-in-beweging.nl
Yoga is Yoga Elshout Hatha yoga,poweryoga, easyflow en zwangerschapsyoga     www.yogaisyoga.nl
Yoga Praktijk 'Eenzijn' Vlijmen Yoga     www.praktijkeenzijn.nl
Yoga Vlijmen Vlijmen Yoga, Hatha yoga, Stoelyoga       www.yogavlijmen.nl
Yoga Wim van de Laar Drunen Yoga       www.yogawimvandelaar.nl
Zaalvoetbalvereniging Groot Vlijmen Vlijmen Zaalvoetbal       s.vanderaa@home.nl
Zaalvoetbalvereniging Onder de Bogen Drunen Zaalvoetbal     Volwassenen 06-12656741, tegenstanders altijd
welkom, kosten voor tegenstander:
€ 17,50 per wedstrijd
Zandley Drunen Biljart, Fietsen/duofiets, Jeu de Boules, Koersbal, Meer bewegen voor ouderen, Wandelen, Sjoelen, Fysiogym, Bewegen en spel (gericht op mensen met dementie) Ziektebeelden bij ouderdom, Bewegen  met dementie, meer bewegen voor ouderen Invalidenparkeersplaats, Aangepast toilet, Lift, (Sport-)rolstoel, Ringleiding voor slechthorenden, Voorzieningen voor blinden en slechtzienden (heldere bewegwijzering) Wijkbewoners, 55+
Zeekadetkorps Waalwijk Waalwijk Varen, zeilen       www.zkkwaalwijk.nl
Zwembad Die Heygrave Vlijmen Baby- en peuterzwemmen, ABC-zwemmen, ABC snorkelen, aquasportief, aquarobics, aquafit, aquaslank, fifty fit, meer bewegen voor ouderen, bewust bewegen, zwangerschapszwemmen, body & mind     www.zwembaddieheygrave.nl
Zwembad Het Run Drunen Recreatief zwemmen     www.hetrun.nl
Zweminstituut Van Bladel Drunen Recreatief zwemmen, ABC-zwemmen, baby- en peuterzwemmen, adventurezwemmen, hydrotherapie, zwangerschapszwemmen, trimzwemmen, meer bewegen voor ouderen     www.zweminstituutdrunen.nl
Zwemschool Kikkersprong Vlijmen ABC-zwemmen, snorkel- en zwemvaardigheidslessen       www.kikkersprong.nl
Zwemvereniging AquAmigos Vlijmen Wedstrijdzwemmen, waterpolo, snorkelen, ABC-zwemmen, recreatief zwemmen Nvt Invalidenparkeerplaats, Aangepast toilet, (Sport-)rolstoelen, Speciale trap om in water te komen, Hulpmiddelen om op te drijven Jeugd, jongeren, volwassenen, 55+ en mensen met een beperking www.aquamigos.nl

Voor een overzicht van de sport- en beweegactiviteiten in Noord-Brabant klik hier.