Activiteitenkalender

Sport- en beweegactiviteiten gemeente Heusden
Datum: woensdag 11 oktober 2017 14:30

Locatie: Hockeyvereniging MHCD: Prins Hendrikstraat 78, Drunen

Wil jij een middag komen hockeyen met je vriendjes en/of klasgenoten? Geef je dan nu op voor alweer het 7e hockeykampioenschap van de gemeente Heusden!

Wie
Alle kinderen van basisscholen uit de gemeente Heusden en Engelen, groep 3 tot en met 8.

Wat
Een hockeytoernooi voor alle basisschoolleerlingen uit de gemeente Heusden en Engelen. Verdeeld in drie categorieën: 3-4, 5-6 en 7-8. Er wordt 6-tegen-6 gespeeld; een team van 8 teamleden is perfect. Je kunt je inschrijven met een jongens-, meisjes- of mixteam. Ook als je geen lid bent van de hockeyvereniging, kun je prima meedoen. Hockeysticks zijn te leen bij de club.
Elk team moet verplicht een begeleider opgeven. Het is mogelijk dat deze begeleider een wedstrijd moet fluiten. Het is aan te raden om per team met twee begeleiders te komen. De spelregels worden vooraf per mail naar alle teams verstuurd.
Er kunnen maximaal 30 teams deelnemen en er wordt gekeken naar volgorde van complete inschrijving. Je kunt je uiterlijk tot 4 oktober inschrijven, maar let op VOL=VOL.
Inschrijfgeld: € 5,00 per team

Waar
Hockeyvereniging MHCD; Prins Hendrikstraat in Drunen

Wanneer