Activiteitenkalender

Sport- en beweegactiviteiten gemeente Heusden
Datum: zaterdag 16 september 2017

Locatie: Gemeente Heusden

Interesse in sport en bewegen? Ontdek de mogelijkheden in de gemeente Heusden tijdens de Nationale Sportweek!

De Nationale Sportweek is een landelijk sportevenement, georganiseerd door NOC*NSF, waarin de breedtesport een week lang centraal staat. Iedereen, jong en oud, kan in deze week gratis kennismaken met (nieuwe) sporten en bewegen. Sportverenigingen, sportclubs, sportbonden, bedrijven, scholen en andere sport- en beweegaanbieders organiseren allerlei activiteiten, zoals clinics, proeflessen, demonstraties, toernooien en open dagen.

Vier met ons de start van het nieuwe sportseizoen en kom beleven wat je allemaal kunt doen in de gemeente Heusden op het gebied van sport en bewegen!

Wie
Voor alle inwoners in de gemeente Heusden, jong en oud

Wat
Kennismakingsactiviteiten sport en bewegen voor verschillende doelgroepen