Activiteitenkalender

Datum: dinsdag 10 oktober 2017 00:00

Locatie: kantoor Stichting de Schroef

De 6e cursus Citytrainers start in oktober 2017

Citytrainers zijn jonge mensen, die graag een sportieve en positieve bijdrage leveren aan hun wijk of hun vereniging. Ze zijn tussen de 13 en 18 jaar en hebben met succes de cursus ‘Ik train mijn wijk/ vereniging’ gevolgd. Als Citytrainer kunnen ze al hun creatieve en sportieve talenten kwijt. Citytrainers zijn enorm belangrijk voor Heusden!

Wat
Tijdens 8 bijeenkomsten leren de jongeren hoe ze een les/training moeten voorbereiden en hoe ze moeten presenteren. Daarnaast leren ze ook om een evenement te organiseren en op welke wijze ze deelnemers kunnen werven.

Voor verenigingen: de citytrainerscursus is een combinatie van de trainerscursus 1 en 2.

Wie
Jongeren tussen de 13 en 18 jaar die leuk vinden om te sporten en hun kwaliteiten graag over willen brengen op andere inwoners in de gemeente Heusden. Dit kan in de wijk zijn, op school of bij de eigen sportvereniging.

Waar
De cursus wordt gehouden bij Stichting de Schroef, Prins Hendrikstraat 80 in Drunen

Wanneer
De cursus start begin oktober (precieze datum nog onbekend) en zal hoogstwaarschijnlijk op dinsdag gegeven wordt.

Telefoon

Alle datums