Jeugdsportfonds

Jeugdfonds Sport

Iedereen mag meedoen, dus ook kinderen wiens ouders een kleine portemonnee hebben. Het Jeugdfonds Sport zet zich hiervoor in. Kinderen van 4 tot en met 17 jaar die in de gemeente Heusden wonen, in het bezit zijn van de HeusdenPas en/of in een schuldsaneringstraject zitten, komen in aanmerking voor het Jeugdfonds Sport. Voor maximaal 225 euro kan het fonds een kind een jaar lang laten sporten. Het gaat om de contributie plus eventueel benodigde materialen zoals sportschoenen en kleding.

Voor dans, scouting, zwemles of andere regelingen, neem contact op met Stichting Leergeld.

Woon je in Nieuwkuijk/Haarsteeg/Vlijmen, neem contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..