H-games

Sport- en beweegactiviteiten gemeente Heusden
Datum: zondag 16 september 2018 13:00 - 17:00

Locatie: Zwembad Het Run  |  Plaats: Drunen

Vind jij het leuk om andere leeftijdsgenoten te ontmoeten en kennis te maken met (nieuwe) sporten en culturele activiteiten?

Op zondag 16 september organiseren de Citytrainers samen met Stichting de Schroef de H-games. Het belooft een gezellige middag voor alle jongeren tussen de 10 en 16 jaar waarbij ze kunnen deelnemen aan diverse (nieuwe) activiteiten op gebied van cultuur, kunst en sport. Ons slogan voor dit jaar is dan ook: “Sport & Cultuur samen is een kunst”. Het doel van deze dag is om jongeren met elkaar te laten verbinden, waarbij het bewegen centraal staat.

Wie
Dit evenement wordt georganiseerd voor alle jongeren tussen de 10 en 16 jaar (groep 7 en ouder) uit gemeente Heusden.

Wat
Tijdens de H-games kunnen de jongeren kennis maken met diverse (nieuwe) activiteiten en elkaar ontmoeten. Zo kunnen de jongeren meedoen met slip 'n slide-sporten, de Heusdense Kerby kampioenschappen, tagrugby, bootcamp-activiteit floatfit en nog veel meer.

Waar
De H-games vinden plaats bij zwembad Het Run in Drunen

Wanneer
De H-games vinden plaats op zondag 16 september van 13.00 uur tot 17.00 uur