Sportcafé 2018

Datum: woensdag 14 november 2018 18:30 - 22:15

Locatie: Oudheusden

Sportcafé 2018

Op 14 november 2018 organiseert Stichting de Schroef het Sportcafé voor alle inwoners uit gemeente Heusden.

Wie
Het Sportcafé wordt georganiseerd voor alle inwoners uit de gemeente Heusden. Iedereen mag mee doen!

Wat
Er worden verschillende workshops georganiseerd met uiteenlopende onderwerpen (gericht op kennisdeling & verbinding). Daarnaast is er tijdens workshopronde 2 een meeting point voor sportbestuurders en is er tijdens workshopronde 1 de mogelijkheid om in gesprek te gaan met de Buurtsportcoach. Tijdens het 'gesprek met de Buurtsportcoach' kunt u alles wat er leeft op sport- en beweeggebied (bijvoorbeeld gedachtes, initiatieven, wensen, problemen etc. etc.) bespreken.

Waar
Het Sportcafé gaat voor het eerst plaatsvinden in Oudheusden. De workshops gaan plaatsvinden in Buurthuis de Schakel, Voetbalvereniging HHC '09 en Sporthal de Kubus.

Wanneer
14 november, 18.30u - 22.15u

Voor meer informatie: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Stichting de Schroef. We helpen u graag verder.

Oudheusden

Alle datums