Doelgroepen

Bedrijven

Stichting de Schroef zet zich in voor bedrijven in en rond de gemeente Heusden en organiseert hiervoor verschillende projecten:

• Bedrijfssport
  • Opstellen van gezondheidsprogramma's/gezondheidsbeleid
  • Onderzoek naar belasting-belastbaarheid
  • Fittesten
  • Effectmetingen gezondheidsbeleid

Voor het bedrijfsleven loopt er momenteel een afstudeeronderzoek bij Stichting de Schroef, zodat ook voor de Heusdense werkgevers en werknemers inzichtelijk wordt welke wensen, behoeften, kansen en uitdagingen er liggen op het gebied van sport en bewegen.

Vertegenwoordigt u een bedrijf of bent u zelf ondernemer en heeft u interesse naar mogelijkheden die Stichting de Schroef biedt op het gebied van sporten, bewegen en gezondheid, bel of mail Debby Beeloo/06-30036503.

Doneren, sponsoren of interesse in maatschappelijk verantwoord ondernemen; ook dat is mogelijk! Stichting de Schroef beschikt over een ANBI-status. Een ANBI is een algemeen nut beogende instelling. Een instelling kan alleen een ANBI zijn, als ze zich voor minstens 90% inzet voor het algemeen nut. Elke gift is fiscaal aftrekbaar vanwege de ANBI-status van de stichting.

Nationale Sportweek
9 t/m 17 september 2017

Klik op onderstaand logo voor alle activiteiten!

logo nsw 400x400

doe een gift