SPORT na school d'Oultremontcollege

Met SPORT na school worden meerdere naschoolse sportprogramma's aangeboden aan de leerlingen van klas 1 t/m 6 van het d'Oultremontcollege in Drunen. Op een laagdrempelige manier kunnen de leerlingen kennismaken met verschillende sporten. Via een papieren nieuwsbrief en via deze website kunnen de leerlingen zich opgeven. Voor elke activiteit wordt een kleine vergoeding gevraagd en het inschrijfgeld kan worden overgemaakt op rekeningnummer NL08RABO0148164501 op naam van Stichting de Schroef met vermelding van naam leerling en activiteit.

Mocht je vragen hebben of zelf ideeën hebben over Sport na school op het d'Oultremontcollege, neem dan contact op met Jos.

Sport na school sportprogramma 1

Kijk voor meer informatie en foto's op onze nieuwe Facebookpagina: www.facebook.com/SportnaSchoolDoultremont

Unihockeycompetitie - klas 1 t/m 3
Data: 25/11, 2/12 en 9/12
Locatie: Sporthal Onder de Bogen
Tijd: 15.15 - 16.15 uur (LET OP! i.v.m. 40-minutenrooster op 2/12 14.00 - 15.00 uur)
Inschrijven met een team van minimaal 4 leden. Alle teamleden komen uit hetzelfde leerjaar!
Kosten: € 3,00 per leerling

Dans (diverse dansvormen) - klas 1 t/m 6
Data: 24/11, 1/12 en 8/12
Locatie: Sporthal Onder de Bogen
Tijd: 15.15 - 16.15 uur
Kosten: € 3,00 per leerling

Inschrijven

Wil jij je graag inschrijven voor één van de sporten? Hartstikke leuk! Stuur een e-mail met daarin de volgende gegevens naar j.vanderven@doultremontcollege.nl:
Naam, klas, e-mailadres, telefoonnummer (ouders + leerling) en sportkeuze.
Bij deelname aan de unihockeycompetitie ook een teamnaam + alle namen van de teamleden (minimaal 4) opgeven.

Deelname is pas mogelijk zodra het inschrijfgeld op rekeningnummer NL08 RABO 0148164501 t.n.v. Stichting de Schroef o.v.v. Clinic(s) (naam clinic + naam leerling) voorafgaand aan de eerste les is voldaan.

Mocht de sportclinic bij te weinig animo niet doorgaan, dan wordt het geldbedrag uiteraard teruggestort.

De inschrijving sluit vrijdag 20 november.

doe een gift

word supporter2