SPORT na school

SPORT na school

SPORT na school zijn sport- en beweegprogramma's direct na schooltijd. Op dit moment organiseert en coördineert Stichting de Schroef SPORT na school voor De Vlechter in Vlijmen en het d'Oultremontcollege in Drunen. De activiteiten in de naschoolse programma's variëren van spinning tot aan waterpolo tot aan turnen. Jaarlijks organiseert Stichting de Schroef zoveel mogelijk verschillende sport- en beweegactiviteiten. De interesses van de kinderen en jongeren staan hierbij centraal.

Op alle andere basisscholen (Stichting Scala) wordt ook SPORT na school verzorgd. De organisatie hiervan ligt in handen van het sport- en beweegteam van Scala.

Bent u geinteresseerd in het aanbod na schooltijd bij de basisscholen die onder Stichting Scala vallen of wilt u graag zelf lessen na schooltijd voor deze scholen verzorgen, dan kunt u hiervoor het beste contact opnemen met het sport- en beweegteam van Scala. Voor een overzicht van het aanbod na schooltijd bij de Scala-basisscholen verwijzen wij u naar www.heusdensport.nl.

Voor basisschool De Vlechter is Debby Beeloo de contactpersoon.

Voor het d'Oultremontcollege kunt u het beste contact opnemen met Jos van der Ven.

Terug naar het totaaloverzicht kinderen, klik hier.
Terug naar het totaaloverzicht jongeren, klik hier

Nationale Sportweek
9 t/m 17 september 2017

Klik op onderstaand logo voor alle activiteiten!

logo nsw 400x400

doe een gift