BSO Timpantee

BSO Timpantee is een locatie van Mikz kinderopvang en is gevestigd in het scholencomplex van Basisschool de Dromenvanger en SBO de Leilinde te Oudheusden. BSO Timpantee is geopend op maandagmiddag, dinsdagmiddag en donderdagmiddag. De kinderen bij BSO Timpantee zijn tussen de 4 en 13 jaar oud. Na schooltijd vermaken de kinderen zich met allerlei activiteiten.

Stichting de Schroef organiseert jaarlijks twee beweegprogramma's bestaande uit één sportactiviteit voor de kinderen van BSO Timpantee. Eén sportactiviteit wordt doorgaans vier weken achter elkaar aangeboden. De activiteiten vinden plaats op dinsdag- of donderdagmiddag van 16.15-17.15 uur. Met SPORT bij BSO kunnen kinderen van BSO Timpantee op een laagdrempelige manier kennismaken met verschillende sporten. Middels een nieuwsbrief via de e-mail worden de kinderen en hun ouders/verzorgers op de hoogte gebracht van de sporten waarvoor ze zich kunnen inschrijven. Deelname is in alle gevallen gratis, indien er gebruik wordt gemaakt van de BSO.

Inschrijven voor BSO kan via penp@mikz.nl. Wil je meer informatie ontvangen over de sportactiviteiten? Stuur dan een e-mail naar debby.beeloo@stichtingdeschroef.nl.

Nationale Sportweek
9 t/m 17 september 2017

Klik op onderstaand logo voor alle activiteiten!

logo nsw 400x400

doe een gift