BSO Sportpark

BSO Sportpark is een locatie van Mikz kinderopvang en is gevestigd in het clubgebouw van hockeyvereniging MHCD (Drunen) en in het clubgebouw van atletiekvereniging DAK (Drunen). BSO Sportpark is geopend op maandagmiddag, dinsdagmiddag, donderdagmiddag en vrijdagmiddag. De kinderen bij BSO Sportpark zijn tussen de 7 en 12 jaar oud. Ongeveer 80 kinderen vermaken zich na schooltijd met allerlei activiteiten.

Stichting de Schroef organiseert jaarlijks zes beweegprogramma's bestaande uit één sportactiviteit voor de kinderen van BSO Sportpark de Schroef. Eén sportactiviteit wordt doorgaans vier weken achter elkaar aangeboden. De activiteiten vinden plaats op maandag-, dinsdag- of donderdagmiddag van 16.15-17.15 uur. Met SPORT bij BSO kunnen kinderen van BSO Sportpark op een laagdrempelige manier kennismaken met verschillende sporten. Middels een nieuwsbrief via de e-mail worden de kinderen en hun ouders/verzorgers op de hoogte gebracht van de sporten waarvoor ze zich kunnen inschrijven. Deelname is in alle gevallen gratis, indien er gebruik wordt gemaakt van de BSO.

Inschrijven voor BSO kan via penp@mikz.nl. Wil je meer informatie ontvangen over de sportactiviteiten? Stuur dan een e-mail naar debby.beeloo@stichtingdeschroef.nl.

doe een gift

word supporter2