Nationale Sportweek

De Nationale Sportweek is een landelijke sportevenement, georganiseerd door NOC*NSF, met als doel sporten en bewegen promoten. De Nationale Sportweek laat zien hoe gezond en vooral hoe leuk sporten en bewegen is. Iedereen, jong en oud, kan in deze week gratis kennismaken met (nieuwe) sporten en bewegingsvormen.

Vanaf 2016 wordt de Nationale Sportweek in september georganiseerd, de maand waarin voor veel sporten het nieuwe seizoen begint. Daarom vieren we tijdens de Nationale Sportweek in heel Nederland de start van het nieuwe sportseizoen! In 2017 vindt de Nationale Sportweek plaats van 9 tot en met 17 september. Wij vragen alle sportverenigingen, sportclubs, sportbonden, bedrijven en scholen om activiteiten te organiseren gedurende deze week. Voorbeelden zijn clinics, proeflessen/-trainingen, demonstraties, toernooien en open dagen.

Als u interesse heeft om een aanbod te doen of wilt u meer informatie, mail dan naar Nationale Sportweek. Tips en ideeën zijn altijd welkom! Op www.nationalesportweek.nl, de algemene website van de Nationale Sportweek, vindt u meer informatie over dit jaarlijkse sportevenement.
logo nsw 400x400
Terug naar het totaaloverzicht kinderen, klik hier.
Terug naar het totaaloverzicht jongeren, klik hier.
Terug naar het totaaloverzicht senioren, klik hier.

9 t/m 17 september 2017

Klik op onderstaand logo voor alle activiteiten!

logo nsw 400x400

doe een gift